Pani Iwona Jarocka z powodzeniem wprowadziła uczniów w zasady pierwszej pomocy, korzystając z metody Zintegrowanego Nauczania Przedmiotowo-Językowego (CLIL).
Dzięki tej innowacyjnej metodzie, uczniowie nie tylko zapoznali się z kluczowymi zasadami udzielania pierwszej pomocy, ale również przyswoili nowe słownictwo w języku angielskim.
Zalety podejścia CLIL:
* Integracja treści i języka. Uczniowie uczą się przedmiotu (w tym przypadku pierwszej pomocy) równocześnie rozwijając umiejętności językowe.
* Praktyczne umiejętności. Lekcje 2w1 łączą teorię z praktyką, co jest niezwykle istotne w kontekście umiejętności życiowych.
* Motywacja do nauki. Uczniowie są bardziej zaangażowani, gdy widzą bezpośrednie zastosowanie nabywanej wiedzy.
Wprowadzenie zasad pierwszej pomocy w kontekście języka angielskiego to doskonały przykład na to, jak można efektywnie łączyć naukę z praktycznymi umiejętnościami, które są tak ważne w codziennym życiu.
Tego rodzaju zajęcia rozwijają kompetencje językowe oraz przyczyniają się do zwiększenia świadomości zdrowotnej wśród młodzieży.
Brawo dla Pani Iwony Jarockiej za kreatywne podejście do edukacji!